Pomoc

Dla wszystkich naszych Klientów świadczymy pomoc.
Doświadczeni administratorzy pomogą rozwiązać każdy problem techniczny.

Zgłoszenie za pomocą formularza

Jestem klientem - zaloguj się


Infolinia

Infolinia pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.

+48 71 70 00 380

Opłata za 1 minutę liczona zgodnie z opłatą do sieci stacjonarnych.

Komunikaty

W tym miejscu znajdziesz informacje o pracach modernizacyjnych, przerwach technicznych oraz aktualizacjach naszych usług.

Komunikaty

Internetowy systemu rozstrzygania sporów konsumenckich

Rynek wewnętrzny jest stałym elementem życia codziennego konsumentów, gdy podróżują, dokonują zakupów i płatności. Konsumenci to najważniejsi uczestnicy rynku wewnętrznego, zatem powinni w nim zajmować kluczową pozycję. Cyfrowy aspekt rynku wewnętrznego staje się niezwykle istotny zarówno dla konsumentów, jak i dla przedsiębiorców. Konsumenci coraz częściej dokonują zakupów przez internet, a coraz więcej przedsiębiorców prowadzi w ten sposób sprzedaż. Konsumenci i przedsiębiorcy powinni czuć się bezpiecznie, dokonując transakcji w internecie, kluczowe znaczenie ma więc zniesienie istniejących barier i zwiększenie zaufania konsumentów. Do osiągnięcia tego celu w znacznym stopniu mogłaby przyczynić się dostępność sprawnego i skutecznego internetowego systemu rozstrzygania sporów (ODR).

ODR daje możliwość prostego, skutecznego, szybkiego i taniego pozasądowego rozstrzygania sporów wynikających z transakcji internetowych.

Przejdź do platformy ODR: https://webgate.ec.europa.eu/odr/