Koszyk
0

Twój koszyk jest pusty.

Poszukaj wolnej domeny lub zapoznaj się ze szczegółową ofertą hostingową

Pomoc

Dla wszystkich naszych Klientów świadczymy pomoc.
Doświadczeni administratorzy pomogą rozwiązać każdy problem techniczny.

Zgłoszenie za pomocą formularza

Jestem klientem - zaloguj się


Infolinia

Infolinia pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17.

+48 71 70 00 380

Opłata za 1 minutę liczona zgodnie z opłatą do sieci stacjonarnych.

Komunikaty techniczne

W tym miejscu znajdziesz informacje o pracach modernizacyjnych, przerwach technicznych oraz aktualizacjach naszych usług.

Komunikaty technczne

Internetowy systemu rozstrzygania sporów konsumenckich

Rynek wewnętrzny jest stałym elementem życia codziennego konsumentów, gdy podróżują, dokonują zakupów i płatności. Konsumenci to najważniejsi uczestnicy rynku wewnętrznego, zatem powinni w nim zajmować kluczową pozycję. Cyfrowy aspekt rynku wewnętrznego staje się niezwykle istotny zarówno dla konsumentów, jak i dla przedsiębiorców. Konsumenci coraz częściej dokonują zakupów przez internet, a coraz więcej przedsiębiorców prowadzi w ten sposób sprzedaż. Konsumenci i przedsiębiorcy powinni czuć się bezpiecznie, dokonując transakcji w internecie, kluczowe znaczenie ma więc zniesienie istniejących barier i zwiększenie zaufania konsumentów. Do osiągnięcia tego celu w znacznym stopniu mogłaby przyczynić się dostępność sprawnego i skutecznego internetowego systemu rozstrzygania sporów (ODR).

ODR daje możliwość prostego, skutecznego, szybkiego i taniego pozasądowego rozstrzygania sporów wynikających z transakcji internetowych.

Przejdź do platformy ODR: https://webgate.ec.europa.eu/odr/